“Sebelum tidur ada rambut, bangun tidur dah tak ada rambut,” – netizen

Sedia tahu bahawa pelakon jelita, Emma Maembong telah selamat melahirkan seorang cahaya mata lelaki yang diberi nama Shariq Gabriel pada November tiga tahun lalu.

Malah, Emma Maembong dan pasangannya, Muhammad Shazli Azhar juga berkongsikan telatah comel anaknya ini kepada umum menerusi ruangan Instagram Shariq Gabriel sendiri yang telah diikuti lebih 235 ribu pengikut.

Baru-baru ini di media sosial, pelakon cantik, Emma Maembong telah berkongsi beberapa posting di Instagram memaparkan dirinya sedang menunaikan ibadah umrah bersama dengan suami, anak lelakinya termasuk juga ahli keluarganya yang lain.

Malah dalam satu posting yang lain di laman Tiktok, satu video tular memaparkan Shariq Gabriel yang sedang nyenyak tidur, walaupun ketika itu rambutnya sedang digunting.

Perkongsian tersebut rata-rata mencvri tumpuan ramai, sehingga ada netizen yang menyatakan Shariq Gabriel seorang kanak-kanak yang bertuah kerana dapat menunaikan umrah walaupun masih seorang kanak-kanak.

Video: 

@themariposa7

Little Haji Arshan Gabriel 💞

♬ Selawat Nabi Muhammad Saw – N.I.A

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 1.7 juta tontonan, 71kk tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Shariq Gabriel.

Untuk rekod, Emma mendirikan rumah tangga dengan Shazli pada 20 Februari 2020 dan dikurniakan seorang cahaya mata aitu Shariq Gabriel yang berusia tiga tahun.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : tiktok themariposa7

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*