“To our Lollies…,” – Sweetnya ucapan hari lahir Scha Al-Yahya buat anak tercinta

Selebriti, Scha Al-Yahya meraih perhatian wargamaya apabila berkongsi ucapan manis bersempena ulang tahun kelahiran anak tercinta iaitu Lyla Amina.

Menerusi laman sosial Instagram, Scha atau nama sebenarnya Sharifah Nor Azean binti Syed Mahadzir Al-Yahya memuat naik gambar sambutan ulang tahun kelahiran anak tercinta untuk tatapan umum.

Menurut Scha, dia bersyukur melihat anaknya itu membesar dengan sihat walaupun ketika dilahirkan seluruh dunia diser4ng p4ndemik c0vldl9. Selain itu, Scha dan suami juga menyatakan rasa teruja mereka untuk melihat anaknya itu membesar di tahun yang akan datang.

“To our Lollies, it has been amazing watching you grow from a reserved “P4ndemic Baby” to a Firecracker who leaves a trail of beautiful mess wherever you go. A joy and many more to us, Mommy and Daddy are so excited to watch you grow and learn in this new year InshaAllah. Happy 2nd birthday Lila Amina . We love you,” tulis Scha di ruangan kapsyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Scha Alyahya™ (@schaalyahya)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 33.9k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut mendoakan dan mengucapkan selamat hari lahir untuk Lyla Amina.

Untuk rekod, Scha Al-Yahya dan Awal Ashaari mendirikan rumah tangga pada 4 Mei 2012 dan telah dikurniakan dua cahaya mata iaitu Lara Alana dan Lyla Amina.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : instagram schaalyahya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*