“Nak tangkap kucing, tapi kucing hilang” – Gelagat pakcik kena sc4m dgn kucing tarik perhatian ramai

Setiap hari banyak karenah haiwan seperti kucing yang dikongsikan di laman aplikasi media sosial seperti laman Instagram atau laman Tik Tok. Pelbagai cerita menarik yang membuatkan ramai yang suka menonton karenah haiwan yang comel dan manja ini.

Terutama bila melibatkan kucing, kucing antara yang paling diminati oleh ramai penggemar haiwan peliharaan. Kucing mempunyai satu tarikan yang membuatkan ramai yang suka bermain dan memelihara sebagai hobi mereka.

Sebuah video mengenai seekor kucing telah dimuatnaik di laman aplikasi Instagrams reel apabila ianya memaparkan seekor kucing yang sedang berehat dan berbaring di atas sebuah kereta dengan selesa tanpa disedari sedang diintai oleh seorang lelaki untuk menangkapnya.

Melalui sebuah rakaman video yang dimuatnaik itu, kelihatan seorang lelaki memegang sebuah tudung saji untuk menangkap seekor kucing yang sedang berehat di atas sebuah bumbung kereta. Dia berjalan perlahan- lahan ke arah kucing itu untuk menangkapnya.


Ketika diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet tergelak kerana reaksi dan musik yang digunakan dalam video itu untuk menangkap si kucing itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*