“Men4ngis kucing ni dapat makan” – Mungkin kucing ni tak pernah dapat layanan baik macam ni daripada manusia.

Pencinta kucing sudah tentu faham akan perasaan bila melihat kucing-kucing jalanan yang berada di kawasan awam seperti restoran dan pasar. Itulah rumah dan syurga bagi mereka.

Walaupun kucing itu semua tidak mempunyai tempat tinggal dan pemiliknya, tetapi kebiasaanya kucing ini akan diberi makan oleh insan- insan yang baik hati.

Tidak semua kucing mempunyai nasib yang baik iaitu berjumpa dengan insan yang baik hati, boleh berikan mereka makanan seperti sebuah video yang dimuatnaik di aplikasi tiktok apabila ianya memaparkan seekor kucing yang berada dalam pangkuan seorang wanita sedang memakan makanan.

Kucing itu sebenarnya kucing jalanan yang diberi makanan, matanya kelihatan berkaca seperti bergenang air mata dan mungkin juga kerana bersyukur diberikan makanan pada hari itu. Belum tentu hari lain akan mendapat makanan sebegitu.

Video:

@cikapplepie

Menangis die dapat makan 🥲🤍 #kucingjalanan #kucingtiktok #fyp

♬ Hijrah Cinta – Amsyarleee

Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet mempunyai pendapat yang berbeza apabila mata kucing tersebut seperti ada air mata dan ade juga yang sedih mengenangkan nasib kucing yang tidak bernasib baik.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@cikapplepie, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*