[VIDEO] “Amboi sopan nya dia” – Gelagat kucing kayangan minum air tarik perhatian ramai

Setiap hari banyak karenah haiwan seperti kucing yang dikongsikan di laman aplikasi media sosial seperti laman Instagram atau laman Tik Tok. Pelbagai cerita menarik yang membuatkan ramai yang suka menonton karenah haiwan yang comel dan manja ini.

Terutama bila melibatkan kucing, kucing antara yang paling diminati oleh ramai penggemar haiwan peliharaan. Kucing mempunyai satu tarikan yang membuatkan ramai yang suka bermain dan memelihara sebagai hobi mereka.

Sebuah video mengenai seekor kucing telah dimuatnaik di laman aplikasi Instagrams reel apabila ianya memaparkan seekor kucing yang sedang minum air. Rupanya kucing yang mahal ini mempunyai cara minum yang unik dan lain dari cara kucing lain minum air.

Rupanya itu adalah cara kucing comel itu minum air, sangat sopan minum air. Kalau kucing biasa, mereka akan meminum air terus dari bekas minuman tetapi kucing spesies baka mainecoon ini menpunyai cara minum yang unik iaitu menceduk menggunakan tangan lalu meminumnya.

@syarifuddin_mohd

Minum ke tu😀 #kucingmainecoon #fypindonesiaシ #trending #fyp

♬ original sound – Syarifuddin Muhammad – Syarifuddin Muhammad

Ketika diterjah ke ruangan komen, ada yang memuji kecomelan kucing itu dan ada yang agak terkejut melihat cara minum spesies baka kucing mainecoon itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@syarifuddin_mohd, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*