Amy Search sempoi layan peminat tegur di jalan raya, motosikalnya juga cvri perhatian ramai!

Sebut sahaja nama Amy Search, siapa sahaja yang tidak kenal dengan penyanyi rock paling lagend tanah air ini. Masih sihat dan steady biarpun usianya semakin meningkat, Amy Search sememangnya diakui memiliki barisan peminatnya yang tersendiri.

Terbaharu satu rakaman dengan paparan penyanyi rock ini sempoi melayan peminat yang terserempak dengannya di jalan raya telah mencvri perhatian ramai. Dalam rakaman itu dilihat Amy Search sempoi menaiki motor miliknya.

Menyahut teguran dari si perakam yang terserempak dengannya, Amy Search dilihat tersenyum sambil melayan lelaki tersebut. Berikut adalah video yang dikongsikan dengan paparan Amy Search sempoi ini oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun loccosjunior:

Video:

@loccosjunior

Amy search on the move #amysearch #vespa

♬ Rozana – Search

Dalam rakaman tersebut kedengaran suara lelaki yang merakam video itu menegur Amy Search yang motosikal dinaiki penyanyi ini cantik.

“Motor lawa bang”, kata lelaki yang juga pemilik akaun Tiktok ini.

Dilihat Amy Search tersenyum di atas motosikalnya itu. Meninjau di ruangan komen rata-rata warganet terkejut melihat motosikal yang ditunggang penyanyi ini dan ada juga yang memuji Amy Search sempoi melayan orang menegurnya di tepi jalan.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://syor.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*