“Gara-gara kurang dapat order” – Gelagat rider buat job mesin rumput undang dek4h ramai

Tidak semua pekerjaan menjanjikan pulangan yang lumayan dan masa kerja yang efisien. Setiap pekerjaan mempunyai masa yang telah ditetapkan seperti orang yang kerja pejabat mestilah mengikut masa yang diberikan.

Namun lain pula masa yang diperuntukkan bagi sesiapa yang bergelar penghantar makanan yang mempunyai masa mereka yang tersendiri, kalau mahu upah yang lebih jadi kena mula dari pagi hari.

Kalau menjadi penghantar makanan, masa menunggu permintaaan pesanan pelanggan la merupakan masa bosan bagi mereka sehinggakan boleh pulak berlakon memotong rumput seperti dalam satu rakaman video yang dimuatnaik di aplikasi Instagram Reels.

Rakaman yang berdurasi beberapa puluh saat itu menunjukkan yang seorang penghantar makanan sedang “memotong” rumput dengan peralatan “Ajaib” nya itu membuatkan warganet berdekah melihat gelagatnya itu. Tidak segan silu turun daripada motor terus memulakan mesin ajaibnya itu dan memotong rumput.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by YOY Network (@yoynetwork)


Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet mendapati video berkenaan lawak dan tergelak apabila menonton video berkenaan.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/yoynetwork/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*