“Apabila Tiba Masanya Nanti, Pasti Saya Akan Berkongsi Kepada Umum,” – Zara Zya

Pelakon dan usahawan, Zara Zya tampil menjawab susulan sekeping foto tular gambar fotonya yang disarungkan cincin sekaligus menimbulkan tanda tanya sama ada dia kini bergelar tunangan orang atau sebaliknya.

Meski foto berkenaan diambil dari sudut sisi, namun ia jelas menampakkan wajah pelakon yang popular menerusi drama bersiri Risik Pada Hati itu.

“Maaf buat masa ini saya tidak boleh berikan sebarang komen. Apabila tiba masanya nanti, pasti saya akan berkongsi kepada umum.

“Apa yang boleh saya katakan adalah doa yang baik-baik saja buat saya. Terima kasih semua,” katanya, lapor Harian Metro.

Terdahulu, sekeping gambar Zara atau pemilik nama penuh Zainurul Razia Mohd Zainuddin, 38, disarungkan cincin dengan pakaian serba putih.

Sebelum ini, Zara juga turut dikaitkan dengan pelawak dan penyampai radio, Shuib apabila video yang dimuat naik di media sosial bersama menerima perhatian dan spekulasi netizen

Bagaimanapun Menerusi perkongsian tersebut, dia memohon agar netizen berhenti membuat telahan susulan masing-masing mempunyai kehidupan sendiri.

Selain Shuib, Zara juga pernah dikaitian dengan rakan baiknya iaitu usahawan kosmetik, Datuk Alha Alfa.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : mediahiburan.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*