“Cir1t b1rit lah kau nanti nyet” – Gelagat monyet makan manggi pedas g1ler cvri perhatian ramai

Memang tidak dinafikan ramai orang suka memberikan makanan kepada monyet liar kerana haiwan tersebut tidak takutkan manusia malah ada segelintir kawanan monyet yang memang menunggu makanan daripada insan yang baik hati.

Kadang kala monyet yang sudah terbiasa dengan kehadiran manusia ini tidak takutkan manusia bahkan mereka berkumpul jika ada yang ingin memberikan makanan kepada mereka.

Kebiasaanya monyet suka makan pisang dan sememangnya pisang adalah antara makanan yang paling monyet suka. Tetapi monyet sekarang suka pulak makan maggi ped4s selain dari makan pisang seperti sebuah video yang dimuatnaik di aplikasi instagram.

Rakaman video itu memaparkan seekor monyet yang sedang duduk sambil memakan maggi pedas g1ler. Bukan maggi biasa tetapi maggi pedas g1ler yang dimakan begitu sahaja tanpa rasa pedas sedikit pun. Reaksi monyet itu selamba sahaja makan seperti makanan lain.

Video:


Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata komen risau akan keadaan monyet itu nanti yang mungkin akan sakit pervt akib4t kepedasan maggi itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*