Suami Tidak Hadir Ke JPN, Wanita Ini Menangis Kerana Terpaksa Memilih 99 Nama Allah Untuk Di Bin Atas Anak Sedangkan Suami Sibuk Live TikTok – KELUARGA

Sebelum ini, tular kisah wanita ini yang dikenali sebagai Cik Pia atau nama sebenarnya Nor Sufia Johari melu4hkan rasa sedih kerana suaminya tidak datang menjenguk sewaktu dia melahirkan anak.

Malah dia menguruskan hal bersalin seorang diri tanpa bantuan suami di sisi. Lebih memeritkan lagi apabila dia meminta suaminya datang untuk mengazankan anak yang baru dilahirkan itu, tetapi tidak diendahkan oleh suaminya.

“Saya masih kuat, tolak beg, masuk wad sendiri. Saya masih tahan dan kentalkan hati. Tapi bila dekat katil air m4ta terus j4tuh j4tuh sebab cembvrunya saya kiri kanan saya ada suami yang setia menemani isterinya.”

Namun baru-baru ini, kisah wanita ini kembali tular apabila dia memuatnaik hantaran sewaktu menguruskan nama anak di Jabatan Pendaftaran Negara (JPN).

Cik Pia melu4hkan rasa sedih dan terkilan apabila anak yang baru dilahirkan terpaksa dibinkan nasab Abdullah gara-gara suaminya tidak memberi kerjasama untuk hadir ke Jabatan Pendaftaran Negara (JPN).

Menerusi hantaran terbaharu Cik Pia di laman TikToknya, dia tidak dapat menahan air m4ta apabila anak yang baru dilahirkan terp4ksa memilih 99 nama Allah untuk dibinkan telah mengundang seb4k ramai.

Bukan itu sahaja, dia turut melu4hkan rasa kec3wa apabila suaminya mempunyai ruang dan masa untuk melakukan siaran secara langsung di media sosial namun tidak dapat hadir ke JPN untuk mendaftarkan nama anak mereka.

“Pedih bagai dih1ris hati ini..bapa masih live masih ada masa ke sana ke sini dengan “makwe” tapi untuk datang ke JPN daftarkan anak tak ada masa,” ujarnya di ruangan kapsyen.

@norsufiajohari

pedih bagai dihiris hati ini..bapak masih live masih ade masa kesana kesini dgn “makwe” tp utk dtg ke JPN daftarkan ank xde masa..#fyp #trending #tiktokmalaysia #tiktok #viral #fypage #fypシ゚viral #fypシ #tiktokviral #tiktoker

♬ Instrumen Sedih – Yuda pratama

Dia yang sedih mengenangkan apabila anaknya besar nanti tidak mengenali adik beradik yang lain memandangkan suaminya mempunyai isteri lain.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : keluarga.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*