“Lenalah Wahai Bidadari.Selamat Ulang Tahun ke-12,” – Shuib Sepahtu

Setiap suami ataupun isteri, pastinya ingin dihargai oleh partner masing-masing. Tidak kira apa jua bentuk penghargaan sekali pun, pasti hati berbunga-bunga menerima sesuatu kejutan daripada insan istimewa terutama sekali pada anniversary perkahwinan.

Menyambut anniversary adalah detik yang cukup membahagiakan bagi suami dan isteri. Tidak kira murah atau mahal nilai sesuatu sambutan, semua itu tetap dihargai sebaik-baiknya selain berharap perkahwinan yang dibina akan kekal hingga ke Jannah.

Sama seperti pelakon, pelawak dan penyampai radio Shuib Sepahtu meraih perhatian wargamaya apabila berkongsi satu video bersempena ulang tahun perkahwina bersama arw4h isteri tercinta iaitu Siti Sarah Raissuddin.

Menerusi laman sosial Instagram, Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhammad memuat naik satu video yang memaparkan suasana majlis perkahwinannya dengan Sarah pada 26 Februari 2011 iaitu 12 tahun yang lalu.

“Lenalah Wahai Bidadari.Selamat Ulang Tahun ke-12 @sitisarahraissuddin,” tulis Shuib di ruangan kapsyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 137k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata mengucapkan selamat ulang tahun perkahwinan kepada Shuib.

Untuk rekod, Siti Sarah men1ngg4l dvnia ak1bat C0vldl9 pada 9 Ogos tahun lalu.

Arw4h Siti Sarah meninggalkan dan empat cahaya mata iaitu Uwais Alqarni,D zahira Talita Zahra, Ariq Matin, dan Ayash Affan.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : instagram shuibsepahtu

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*