“Lambatnya jalan ni..” – Gelagat comel adik ini lepas bersun4t tarik perhatian ramai

Bila tiba musim cuti sekolah hujung tahun maka bermula la musim berkhatan atau bahasa yang selalu digunakan adalah bersun4t. Kerana kalau musim cuti sekolah, kanak-kanak itu akan boleh berehat tanpa memikirkan tentang sekolah.

Sepanjang tempoh berkhatan, kadang kala kanak-kanak lelaki yang terlibat akan dilayan dengan istimewa kerana tidak dapat bergerak ke mana2 dan makan pun akan bersuap. Ahli keluarga juga akan bersimpati dengan mereka bahkan akan turut membantu menjaga mereka.

Terkini, telah tular satu video yang telah dimuatnaik di aplikasi instagram reel apabila seorang kanak-kanak lelaki yang telah bersunat hendak berjalan kaki dan merasakan ketidakselesaan kerana sakit.

Rakaman video itu telah dimuatnaik yang memaparkan seorang budak lelaki yang berjalan terlalu perlahan selepas bersun4t dan budak lelaki itu juga tidak selesa kerana merasa sakit. Bukan sahaja sakit tetapi biasanya budak lelaki juga tidak boleh berlari sehingga luk4 itu sembuh.


Apabila diterjah ke ruangan, rata-rata warganet meninggalkan komen yang melahirkan anak lagi sakit dari bersun4t dan orang yang sakit bersalin lagi sakit apabila dibandingkan dengan sakit bersun4t.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*