Selepas Men4ngis Beri Bayangan Seperti Tak Dihargai, Terkini Eina Azman Akui ‘Down’ – “Life Must Go On…”

Pelakon, Datin Paduka Eina Azman semalam telah mencvri perhatian netizen dengan tindakannya merakam dirinya sedang men4ngis teresak-esak.

Video berkenaan dimuat naik ke media sosial peribadi milik Eina Azman iaitu di Instagram (InstaStory) dan TikTok.

Malah video berkenaan turut diiringi dengan kapsyen yang memberi bayangan seolah-olah pelakon tersebut telah dikecewakan oleh seseorang.

“Jika seseorang itu tidak menghargai kehadiran anda, biarkan mereka hargai kehilangan anda,” tulisnya.

@einaazman13

💔💔💔

♬ Only Love Can Hurt Like This (Slowed Down Version) – Paloma Faith

Terbaharu menerusi InstaStory Eina, memberitahu seolah-olah dia seperti sudah sedikit reda dengan permasalahan yang dialami serta akui hidup perlu diteruskan.

“Sedih, sedih juga but my life must go on. Jom sambung kerja.

“Sorry lah semalam Eina emosi sikit. Maybe sebab Eina banyak kerja, penat sangat jadi teremosi lebih. But I am getting better now.

“Pasal share video masak dann testimoni bibik tu bukan sengaja Eina nak melambatkan post. Cuma Eina mmg tak boleh nak fokus kerja sebab memang ada yang mengganggu emosi Eina dan Eina down.

“After this Eina akan post gmbr bibik yang latest dan video masak macam biasa. Sebab dah ramai yang DM Eina marah marah cakap Eina macam sengaja main-mainkan perasaan diaorg pasal testimoni bibik tu semua. I’m sorry, hope u all faham #wanitaberdikari,” tulisnya.

Punca kesedihan Eina terus menjadi teka teki namun netizen sempat membuat andaian dia ada masalah rumah tangga disebabkan orang ketiga.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : gempak.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*