“Bakat terpendam, men4ngis pon suara sedap” – Gelagat kanak kanak menyanyi sambil men4ngis tarik perhatian ramai

Tidak dinafikan kadang kala telatah kanak-kanak ni boleh membuatkan kita ketawa bila melayan karenah mereka. Sesekali bila melayan telatah mereka, kita akan merasa lega dan terasa hilang penat.

Walaupun gelagat mereka seperti tidak masuk akal tetapi ianya adalah apa yang minda dan pemikiran mereka mahukan dan seringkali gelagat mereka itu memang akan membuatkan sesiapa pun akan terhibur.

Sama juga dengan seorang kanak- kanak yang videonya telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok apabila video itu telah memaparkan kanak- kanak itu menyanyi lagu “Aiya Cik Siti” yang popular dalam filem Allahy4rham lagenda P.Ramlee yang bertajuk Ali Baba Bujang Lapuk.

Apa yang menarik perhatian adalah kanak-kanak itu menyanyi hanya untuk menghiburkan hatinya supaya tidak men4ngis. Nasib baik la guru sekolah itu pun sporting dan melayan je dia menyanyi sambil mata sudah berkaca seperti menahan tangisan.

Video:

@zamnisa_daud

Bakat terpendam… menangis pon suara sedap 😂 #fypシ #fypdongggggggg #susantiupinipin #susantimeimei #apekjagadepanadalongkanglompatllompat

♬ original sound – KHAIRUN NISA’ – KHAIRUN NISA’

Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet terhibur apabila kanak-kanak itu menghiburkan hatinya supaya tidak men4ngis. Manakala ramai juga yang tergelak dengan nanyian yang sempurna tanpa lupa lirik walaupun sedang sedih.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@zamnisa_daud, .sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*