Ustaz Azhar Idrus Pandang Atas Tiba-Tiba Cetus Tanda Tanya – ‘Semoga Allah Lindungi Ustaz..’

Pada 7 Mac lalu, penceramah selebriti, Ustaz Azhar Idrus (UAI) telah hadir di sebuah masjid di Kuala Terengganu untuk memberi ceramah.

Menerusi video yang dikongsikan di Tiktok, rata-rata netizen meluahkan rasa terkejut dan tertanya mengapa UAI memandang ke arah atas masjid tatkala sedang asyik bercakap.

Tengok apa tu?

Video berdurasi 0:39 saat itu menunjukkan UAI sedang memberi ceramah berkaitan makhluk ciptaan Allah. Di saat sedang asyik bercakap, tiba-tiba UAI dilihat memandang ke arah atas masjid secara tiba-tiba.

Momen tersebut berjaya dirakam oleh seornag individu. Ujar individu berkenaan, cara pandangan UAI pada waktu itu didakwa sama seperti melihat kelibat.

Tambah individu tersebut, dia turut melihat ke arah atas masjid namun, tidak dapat melihat apa-apa pada waktu tersebut. Susulan itu, timbul pelbagai tanda tanya dan persoalan dalam kalangan netizen mengenai momen tersebut.

@happysokm0o

UAI tengok ape kat atas tu semasa ceramah kat masjid??🤔 mcm tengok kelibat bende je..

♬ bunyi asal – HappySokm0o – HappySokm0o

Baru-baru ini, UAI dimasukkan ke hospital kerana mengalami masalah kesihatan membabitkan paru-paru dan j4ntung. Selepas beberapa hari berada di dalam wad dan keadaan kesihatan semakin pulih, beliau dibenarkan pulang ke rumah.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*