‘Dalam Masa 24 Jam Semua Kemewahan Boleh Hilang Sekelip Mata’ – Hattan Pesan Jangan Jatuhkan Air M4ta Seorang Ibu

Penyanyi, Datuk Hattan melu4hkan rasa rindu terhadap arw4h ibunya tatkala bulan Ramadan berkunjung tiba. Selain melu4hkan rasa rindu, Hattan turut menitipkan pesanan kepada semua individu mengenai perasaan seorang ibu.

Jangan bagi ibu terguris

Menerusi sebuah posting di Instagram, pelantun suara ‘Rendang Tak Berbuah’ ini menyuruh semua anak-anak untuk balik ke kampung dan berkumpul adik beradik tatkala di bulan yang mulia ini. Di samping itu, Hattan turut berbicara mengenai soal anak dan ibu.

Ujar Hattan, sekiranya si anak telah menjatuhkan air m4ta ibu, maka dengan itu segala kemewahan yang dimilikinya langsung tidak bermakna.

Ibu kita ni jangan sesekali pun kita menitikkan air mat4nya. Kalau terguris saja hati dia, tak ada untung dekat kita. Tak kisah macam mana tinggi pun kita berdiri di muka bumi ni, tapi kita mengguriskan hati ibu, baik pergi minta ampun.

Kalau jatuh kebawah, s4kit. Macam mana berjaya pun tak ada makna. Sebab apa? Dalam masa 24 jam semua kemewahan kita boleh hilang dalam sekelip mata. Banyak kali dah terbukti benda macam ni. Percayalah cakap saya. Emak kita ini adalah segala-galanya untuk kita. Kena ingat tu.

Video

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hattan (@dato_hattan)

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*