Dr Sheikh Muszaphar Seb4k Anak Sulung Sedia Untuk Berhijab “Sejuk Hati Daddy”

Menutup aur44t di kalangan anak-anak, terutama anak perempuan, perlu dilatih sejak awal usia. Elakkan berfikiran konon kerana anak-anak masih kecil dan tidak memahami apa-apa, maka apa perlunya mereka menutup aur4t.

Permulaan baik pada usia kecil inilah kelak akan kekal menjadi benteng buat seseorang wanita untuk kekal bertudung walau di mana dia berada dan dengan siapa dia bergaul.

Baru-baru ini Angkasawan Negara, Dr Sheikh Muszaphar Shukor, ada berkongsi anak sulungnya, Bella meluahkan hasratnya yang sudah bersedia untuk memakai tudung. Sebagai seorang bapa, timbul rasa sebak bagi Dr Sheikh apabila anak pertama yang baru berumur 12 tahun itu sudah meningkat dewasa.

Malah, Dr Sheikh juga sempat menyatakan nasihatnya buat Tanya untuk tunggu sehingga anaknya itu datang Haid dan memulakan dengan memakai tudung jenis Shawl dahulu.


Perkongsiannya yang berbentuk video Bella dan Tasha sedang memakai tudung itu diakhiri dengan persoalan di ruangan kapsyen iaitu beliau bertanyakan pada umum adakah nasihatnya itu tepat untuk anaknya.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata pengikut Dr berkongsi pendapat mereka bahawa untuk memakai hijab tidak perlu menunggu sehingga anak g4dis betul-betul baligh. Bila mereka dah bersedia untuk bertudung teruskan sahaja permintaannya.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : keluarga.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*