[VIDEO] “Lain macam abah Bilal ni…” – Perkongsian Terbaru Neelofa & PU Riz Tarik Perhatian Ramai

Pasangan selebriti Neelofa dan Haris Ismail atau mesra dipanggil PU Riz sering menjadi perh4tian ramai dengan idea prom0si mereka berdua.

Memuat naik video lak0nan mereka berdua ke laman sosial untuk tat4pan para peminat, gelagat Neelofa dan suaminya sentiasa menghiburkan warga maya.

Terbaru, Neelofa dan PU Riz sekali lagi tamp1l dengan lak0nan bersahaja dan l4in dari yang l4in, namun tetap mengikut tr3nd zaman sekarang.

Menerusi video tersebut, PU Riz yang sedang bermain TikTok secara sembvnyi – sembvnyi daripada pengetahuan isterinya, sekali kant0i mencuit h4ti ramai.

“Hahaha. Buat h4l ehh Pak Ustad. Ada je idea dua ketvl ni buat review. Sejelas cinta Nunha ya,” kongsi individu tersebut.

Dalam pada itu, Neelofa sempat melont4rkan ayat manis menggambarkan cinta mereka berdua yang diketahui umum dengan singk4tan nama mereka berdua iaitu NunHa.

Video:

@seorangnur

Hahaha 🤣 Buat hal ehh Pak Ustad 🤣😂 Ada je idea dua ketul ni buat review 🤣 Sejelas cinta Nunha ya 😝 #neelofa #harisismail #neelofaharis #fyp #foryou #fypage #xyzbca

♬ Laughing – Gianluca Marino

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur melihat gelagat pasangan ini yang ada – ada sahaja idea mereka berdua.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://beritaawani.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*