“Apa Cantik Bona Ni” – Nubhan Renovate Rumah, Beza Betul Bilik Mak Jenny Macam Bilik Hotel!

Setiap anak-anak ada cara tersendiri nak bahagiakan mak ayah mereka. Bagi yang berkemampuan, pastinya harta benda yang akan diberi sebagai balasan membesarkan mereka sehingga mampu menjadi manusia yang berguna. Bagi yang kurang berkemampuan pula, ada jasa mereka yang mungkin dapat dilihat dari mata kasar atau tidak bantuan mereka untuk orang tua mereka.

Baru-baru ini, penyanyi dan usahawan, Nubhan Ahamad ada memuat naik kejutan yang dibuat untuk bonda tersayangnya yang lebih dikenali sebagai Mak Jenny. Dalam video tersebut, jelas kelihatan ruang dalam rumah yang dalam proses ubah suai dan ruangan yang disiapkan terlebih dahulu dan menjadi tumpuan adalah keadaan bilik ibu tersayangnya itu.

Video yang dimuat naik di laman Instagramnya itu turut memaparkan keadaan bilik Mak Jenny sebelum dan selepas diubah suai. Perbezaan yang ketara itu telah mencuri perhatian ramai termasukan tuan bilik itu sendiri dengan berkata “apa cantik bona ni?” ketika melihat sekitar bilik yang hiasan dalamannya itu tidak tumpah seperti sebuah bilik hotel iaitu terdapat sebuah katil baru, almari yang dipasang siap dan set televisyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NUBHAN AHAMAD (@nubhan.ahamad)


Meninjau di ruangan komen, rata-rata turut berkongsi rasa seb4k melihat usaha Nubhan menggembirakan hati ibunya. Malah, merek juga turut berkongsi impian untuk membuat perkara yang sama jika diberi peluang sebegini.

Komen Netizen:

Sumber : Instagram Nubhan Ahamad

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.keluarga.my/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*