“Tak Sangka Serendah, Sehina Itu Dia Pandang Saya” – Qistina Raisah Mahu Puteri Balqis Cerita Hal Sebenar Secara Terbuka

Baru-baru ini, pelakon remaja Puteri Balqis ada meluahkan rasa tidak puas hati terhadap pelakon berumur 14 tahun kerana didakwa memerlinya secara tiba-tiba.

Melalui status yang dibuat oleh Puteri Balqis, ciri-ciri pelakon remaja itu seakan sama dengan Qistina Raisah dan netizen turut meninggalkan banyak komen di platform pelakon terbabit untuk memohon maaf kepada Aqish.

Pihak mStar telah menemubual Qistina untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan isu ini dan sememangnya Qistina terkejut timbul dakwaan bahawa berlaku perselisihan faham dengan Aqish.

VIDEO;

@mstarmalaysia

Part 1 – Qistina Raisah malu kena sindir, minta Puteri Balqis cerita perkara sebenar! #SembangEntertainment #QistinaRaisah #mStar

♬ original sound – mStar Official – mStar Official

Tidak mahu isu yang terjadi berpanjangan, Qis meminta agar pelakon remaja berumur 16 tahun perjelaskan hal sebenar secara terbuka dan memberitahu kepada umum bahawa semua yang berlaku adalah salah faham.

Jika benar apa yang diperkatakan itu adalah untuk saya, tidak sangka begitu sekali dia merendah dan menghina saya.

Dalam pada itu, Qistina turut meluahkan rasa kesal terhadap status yang ditulis oleh Aqish yang sanggup mengeluarkan kata-kata penghinaan terhadap dirinya.

Tidak mahu kemelut yang terjadi tiada penghujung, Qistina Raisah akui dirinya terbuka untuk bekerjasama dengan Puteri Balqis dalam mana-mana projek selepas ini.

puteri balqis

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*