Pemain Bola Sepak Didakwa Pkul, Cek!k & Camp4k Teman Wanita Ke Lantai?

 

Seorang bekas pemain bola sepak kebangsaan dipercayai telah membel4sah teman wanitanya sehingga mengalami kecederaan Difahamkan kejadian tersebut berpunca selepas berlaku perg4duhan antara mereka, baru-baru ini.

Pemain bola pkul teman wanita?

Memetik laporan Harian Metro, sumber mendakwa bahawa lelaki terbabit sering mengasari teman wanitanya dan disebabkan tidak tahan dengan perbuatan tersebut, wanita terbabit yang merupakan seorang doktor akhirnya nekad mendedahkan kepada umum.

Memang ada pergaduhan antara mereka namun saya tidak mengetahui lebih lanjut. Saya dimaklumkan, pemain terbabit sering ‘naik tangan’ apabila tidak berpuas hati dengan kekasihnya itu. Setakat ini, wanita itu mendakwa sudah membuat sebarang laporan polis berkaitan tindakan pemain bola sepak itu.

Difahamkan, mangsa yang mengalami kecederaan telah mendapatkan rawatan di klinik swasta. Menurut sumber, lelaki terbabit dikatakan masih aktif beraksi bersama sebuah pasukan terkemuka.

Sementara menerusi pemerhatian, wanita yang dikenali sebagai Dr Hana Rose iaitu kekasih pemain bola sepak Sabah iaitu Rizal Ghazali ada memuat naik satu hantaran di Instagram mendakwa dia telah dicederakan oleh individu yang disayangi.

Dulu berjanji untuk setia selamanya sehingga tua. Tapi akhirnya terkadang wanita bule jadi budu dengan yang dia sayang, berdiam n bertahan. Sekarang saya fobia dan trauma.

‘Saya fobia dan trauma’

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr Hana, MD (Official) (@drhanarose)

Sumber: Dr Hana Rose

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*