[VIDEO] Isteri Tekun Tunai Ibadah Haji, Suami ‘Kant0i’ Berf0ya Dengan Instafamous

 

Tatkala si isteri tekun menunaikan ibadah haji di Makkah, si suami tergamak bermain kayu tiga di belakang isterinya.

Kant0i bersuka-ria dengan Instafamous

Memetik laporan Detik.com, si suami yang merupakan seorang usahawan di Indonesia dit4ngkap berm3sra bersama seorang pempengaruh terkenal negara itu di sebuah h0tel di Makassar oleh keluarga isterinya sendiri.

Ya, saya turut serta dalam serbuan dan dapati abang ipar saya sel!ngkuh dengan kakak saya.

Menurut adik ipar kepada usahawan itu lagi, serbuan dibuat mereka sekeluarga selepas mula memerhatikan gerak geri abang iparnya itu sejak kebelakangan ini.

Difahamkan, abang iparnya yang menetap di kota Kolaka kerap ke Makassar sejak kakak iparnya berangkat ke Makkah untuk menunaikan haji.

Dia kemudiannya menghubungi polis serta saudara terdekat selepas mendapati abang iparnya itu memasuki sebuah h0tel bersama pempengaruh berkenaan.

Dia masuk ke Kolaka melalui pelabuhan Tobaku dari Siwa. Kakak saya mengarahkan saya memantau pergerakan mereka.

Jadi yang menyerbu ialah keluarga saya, adik beradik saya yang lain, ibu bapa dan mentua saya yang lain.

Ketika serbuan dilakukan, dikatakan terdapat lima orang ditangkap di dalam bilik h0tel berkenaan termasuklah abang iparnya, seorang selebriti serta dua orang rakan sekerjanya.

Kejadian ini turut tular dan menjadi bualan ramai di media sosial.

VIDEO;

@detikcom

Update! Pengusaha berinisial AR (34) di Kolaka, Sulawesi Tenggara (Sultra) membantah sedang berzina saat dirinya digerebek bareng selebgram saat istrinya inisial H (33) sedang ibadah haji. AR mengaku sedang makan dan tidak berdua dengan selebgram inisial M tersebut di kamar. “Dia (keluarga H) adukan saya soal perzinaan, saya berzina dalam bentuk apa? Mereka datang (gerebek) saya sedang makan,” kata AR kepada detikcom, Sabtu (24/6/2023) malam. AR mengungkapkan di dalam kamar tersebut terdapat dua orang wanita dan tiga pria termasuk dirinya. Bahkan, AR mengatakan salah seorang keluarga dari H inisial DN ada di dalam kamar yang digerebek itu. Baca artikel detiksulsel, “Pengusaha Bantah Zina Bareng Selebgram Saat Istri Berhaji: Kami Lagi Makan” selengkapnya https://www.detik.com/sulsel/hukum-dan-kriminal/d-6790916/pengusaha-bantah-zina-bareng-selebgram-saat-istri-berhaji-kami-lagi-makan. Baca berita menarik lainnya hanya di detik.com! Creator: Bila #perselingkuhan #digrebek #kolaka #sukawesi #penggrebekan #hotel #selingkuh #detikcom #reels #fyp #fypシ

♬ original sound – detik.com – detik.com

Sumber: Detik.com, TikTok 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*