Suami Sy0k ‘Check-In’ Dengan Peny0ndol Lepas Jatuhkan Talak Depan Anak-Anak – ‘Awaklah Punca..4 Kali Kant0i’

 

Hati isteri mana yang tidak luluh apabila mendapati suami yang dipercayainya selama ini tergamak berlaku curang di belakangnya.

Ditalak depan anak-anak

Baru-baru ini, seorang wanita yang dikenali sebagai Mell meluahkan rasa sedih dan terkilan apabila suaminya lebih memilih untuk pergi bersama wanita lain sehingga tergamak menjatuhkan talak terhadapnya di hadapan anak-anak.

Terima kasih sudah musnahkan rumah tangga saya, dan untuk awak suami, terima kasih atas semuanya. Dan, untuk betina itu terima kasih atas penipuan korang berdua buat dengan saya.

Lebih meruntun hati apabila mengetahui si suami dan kekasih gelapnya itu telah menyewa sebuah hotel selepas menjatuhkan talak terhadapnya.

Awaklah punca anak-anak saya kehilangan ayah. Awak dah rampas kebahagiaan saya dan anak-anak saya. Disebabkan awak, (suami) lafazkan talak di hadapan anak-anak. Hancur perasaan anak-anak saya menjadi saksi atas apa yang berlaku dan sebab awak saya dan anak-anak keluar dari rumah yang sama-sama kami hadapi susah senang.

Di mana hati naluri kau sebagai wanita, sedang saya melutut memohon menjauhi dia (suami). Tapi, malam Jumaat kau dan dia sewa hotel dan di hari Jumaat juga dia lafazkan talak.

Bukan itu sahaja, Mell turut mendakwa wanita penyondol tersebut meminta suaminya untuk mem4tikan data, pengesan lokasi termasuklah meletakkan telefon bimbit dalam mod pesawat hanya untuk menutupi hubungan mereka.

Saya dan suami dan pjj bertahun-tahun lamanya, tahun ni baru Allah tunjuk satu per satu. Perempuan tu satu tempat kerja dengan dia. Diaorang pun dah nak kahwin.

Perkongsian tersebut telah mendapat pelbagai respon daripada netizen yang memberikan kata-kata semangat supaya Mell terus kuat meneruskan kehidupan bersama anak-anakanya.

Suami kantoi curang

Sumber: TikTok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*