“Mulai hari ini, Jocelyn Chia bukan lagi anak kami sampai m4ti..” – Bapa

Satu hantaran di Twitter oleh seorang individu dipercayai bapa kepada pelawak kontr0versi Jocelyn Chia telah mencuri tumpuan warga maya apabila lelaki itu secara umum memaklumkan mengenai status anaknya dengan hubungan keluarga mereka.

Dalam hantaran tersebut, Anthony Chia mengumumkan bahawa dia dan isteri tidak lagi mengiktiraf Jocelyn sebagai anak mereka sehinggalah mereka berdua men!nggal dunia.

Untuk pertama kali secara umum, saya dan isteri, Shirley tidak mengiktiraf Jocelyn Chia sebagai anak kami dari hari ini sehingga hari kami m4ti.

Perbuatannya adalah petanda kami gagal membesarkan dia untuk menjadi orang yang berbakti kepada masyarakat. Masyarakat lebih berhak menerima lebih baik daripada ini.

Terdahulu, pelawak yang kini menetap di luar negara itu mula mendapat perhatian warga maya terutamanya rakyat Malaysia gara-gara lawak berkaitan MH370 ketika mengadakan persembahan pentas di sebuah lokasi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jocelyn Chia (@chiacomedy)

Terbaru, dia kembali setelah isu MH370 itu reda dan tampil memberi komen sindiran mengenai isu kumpulan muzik antarabangsa The 1975 yang mengh!na undangundang kerajaan Malaysia berkaitan LG BT.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*