Kongsi video selesai mengundi, ira kazar nampak makin ‘Happy’

VIDEO;

sumber xtra

Kakak Kongsi Keadaan Terkini Ira Kazar -‘Dia Sentiasa Positif, Ayah Paling Okay’

Kakak kepada pelakon sensasi, Ira Kazar iaitu Melur Kazar memaklumkan adiknya ketika ini berada dalam keadaan yang baik dan sihat.

Ira positif.

Ketika ditemui OhBulan!, Melur, 40, yang juga kakak sulung daripada lima beradik berkata, meskipun Ira berdepan dengan pelbagai dugaan rumah tangga, namun dia dilihat kekal tenang dan positif.

Malah, dia menjelaskan Ira dan seluruh keluarganya hanya menjalani kehidupan seperti biasa.

Dengan apa yang terjadi saya percaya kami satu keluarga tidak terkesan dengan apa-apa pun, kami sekeluarga Alhamdulillah ok sahaja.

Menjalani kehidupan seperti biasa dan tiada sebarang kelainan pun.

Keadaan Ira juga sama sahaja daripada dulu, tiada yang lebih tiada yang kurang. Dia sentiasa positif, ayah paling okay. Kalau ayah okay kami semua okay

Sementara itu, seorang lagi kakak kepada Ira iaitu Yasmin, 37, sempat berkongsi mengenai persiapan menjelang Aidiladha.

Menurut Yasmin, mereka sekeluarga menyambut hari Raya Haji dalam suasana yang sederhana sambil duduk berkumpul antara adik beradik.

Raya Haji kami memang tidak semeriah raya Aidilfitri pun. Tiada kampung, memang asal dari Kuala Lumpur.

Tetapi akan raya bersama-sama juga, duduk berkumpul adik beradik.  Cumanya ada keluarga sebelah ibu akan datang beraya dekat rumah.

Dalam pada itu, ditanya adakah bakal menyambut raya bersama suami Ira yang juga pengarah sensasi, Syamsul Yusof, Yasmin berkata masih tiada perancangan berkenaan hal itu.

Tiada rancang lagi untuk raya dengan Syamsul atau sebagainya, selalu spontan sahaja semua.

Sementara itu, Melur mendedahkan dia ada membaca komen nakal yang ditinggalkan netizen terhadap Ira, namun memilih untuk tidak mengambil serius.

Kami satu keluarga baca semua komen netizen sama ada negatif mahupun positif. Yang baik kami ambil yang buruk kami buang.

Kami adik-beradik sudah diajar dan dididik untuk sentiasa bersabar. Sebab kalau baca akan ganggu mental.

Imbas kembali, Ira sah bergelar isteri kepada Syamsul pada 5 Januari selepas berita itu diumumkan sendiri oleh pengarah filem Mat Kilau itu di menerusi sepotong video di Instagramnya.

Susulan itu, Puteri Sarah yang masih isteri pertama Syamsul ketika itu bertindak menfailkan perceraian sebelum sah bercerai talak satu pada 14 Jun lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber; https://www.meledak.co/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*