[VIDEO] “Kalau Sayang Kenapa Ada Kedua” – Syukur Isteri Jaga Maruah & Reda Berp0ligami, ‘Influencer’ Popular Kahwin Lain Undang Pert!kaian

Baru-baru ini, seorang pempegaruh di TikT0k yang cukup dikenali dengan nama Abang Tesla membuat ‘kejutan’ buat pengikutnya dengan berkahwin sekali lagi.

Kelihatan di laman TikToknya, dia ada juga memuat naik video solat subuh bersama isteri pertama sebelum bernikah dengan wanita lain pada hari yang sama.

Dapat dilihat dalam video tersebut, isteri pertamanya menitiskan air mata dan perut erat Abang Tesla setelah selesai solat subuh bersama.

VIDEO;

@abg.tesla

Isteri yg sangat menjaga Aib & Maruah suami. Nak berpoligami boleh, Tapi jangan membelakangkan isteri #fyp #abgtesla #poligami

♬ original sound – ABG.TESLA – ABG.TESLA

Abang Tesla turut memberitahu bahawa perkahwinan kali kedua ini telah diberi keizinan oleh isteri pertama lebih awal dan dia juga bersyukur kerana wanita itu reda untuk berp0ligami.

Restu isteri pertama

Biarpun tuan empunya badan sudah perjelaskan bahawa perkahwinan ini telah mendapat restu isteri pertama, netizen masih tetap berasa kurang senang dengan tindakan lelaki terbabit.

KOMEN NETIZEN;

Meninjau di ruangan k0men, rata² netizen meluahkan rasa kecewa dan yakin bahawa isteri pertama pempagruh itu berasa ‘sakit’ tapi terp4ksa pasrah kerana sayang pada suami.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

sumber; beautifulnara./ https://www.meledak.co/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*