“Saya Tak Cari Atau Rancang Kahwini Mereka Tapi Allah Temukan..” – Engku Emran Titip Ucapan Penghargaan Untuk Bekas Isteri

Melalui laman Instagram suami Noor Nabila iaitu Engku Emran, dia meluahkan rasa berbesar hati ditemukan dengan tiga orang wanita yang sudi menjadi isterinya sepanjang berada di atas muka bumi ini.

Emran yang juga bekas suami kepada Erra Fazira dan pelakon Indonesia, Laudya Cynthia Bella turut meluahkan bahawa setiap seorang wanita yang pernah ada disisinya itu sangat memberi makna dan erti dalam hidup.

Saya tak pernah keluar mencari mereka atau merancang untuk mengahwini mereka, namun mereka hadir ke dalam hidup saya dalam proses kerja dan jatuh cinta.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by In Safe Hands (@narumkamek)


Dalam pada masa yang sama, Emran juga berkata dirinya dalam keadaan baik biarpun namanya kini menjadi topik utama kerana bakal bercerai dengan Nabila.

Sebelum ini, Nabila akhirnya membuka mulut bahawa dia dan suami bakal bercerai selepas Emran meluahkan hasrat mahu berpisah serta tidak lagi meneruskan perkahwinan yang sudah dibina sejak tahun 2021.

engku emran nabila cerai

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*