(VIDEO)”Mengekek Aku Gelak” – Kasih Iris Leona Meng4muk Di TikTok, Ramai Terhibur Tengok ‘Struggle’ Cakap BM

Pensohor media sosial, Kasih Iris Leona yang juga anak kepada pelakon Azhar Sulaiman tampil mencvri tumpuan ramai dalam satu video TikTok terbarunya.

Dalam video ‘Live’ tersebut, Leona dilihat meng4muk dan ber4ng dengan netizen yang mengutuknya gemvk dan menyoal soalan yang tidak sepatutnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Leona (@kasihirisleona)

Nanti bila kau m4ti, kau suruh keluaga you kebumikan awak dengan casing-casing ini dan nanti dekat padang mahsyar bagitahu I kalau boleh masuk syurga dengan casing I okay.

Aku cari kau, bagitahu I kalau kau boleh masuk dengan beli. Seriously, guna otak sikit, duduk tutup mata fikir, soalan valid atau bodoh. Ini soalan bab syurga neraka ni, aku tak tahu, kau pun tak tahu, jadi jangan tanya.

Kita ada malaikat, dia akan catat dan kita tengok la. Kau ni tengok tu, buat aku panas baran pula dah. Jangan buat I marah lagi. Aku baling ni dekat kepala kau, pecah tau macam kelapa.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa terhibur dengan Leona yang seolah-olah berhempas pulas mencari ayat dalam bahasa Melayu ketika sedang marah.

@minhhaew

I’ve never seen leona being so mad in my whole life god helpp leona😭😭 louder leona louder #leona #kasihleona #azharsulaiman #xyzbca #fyp #fypシ #xyzbca #leonamarah #CapCut

♬ Aesthetic – Tollan Kim

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*