Jovian Mandagie & Nina Ismail Bercer4i, Janji Berkawan Sampai Akhir Hayat

 

Pereka fesyen terkemuka, Datuk Jovian Mandagie mengesahkan sudah bercerai dengan isterinya, Datin Nina Ismail Sabri.

Menerusi hantaran di Instagram (IG), Jovian, 37, berkata mereka sebulat suara membuat keputusan untuk bercerai pada Ogos lalu selepas 10 tahun hidup bersama.

Cerai pada Ogos

Kata Jovian, dia dan Nina akan kenal sebagai sahabat selain menjadi ‘co-parenting’ demi kebahagiaan puteri tunggal mereka, Jeanelle Nika Mandagie yang kini berusia 6 tahun.

Sesetengah perkahwinan adalah istimewa dan dibuat untuk kekal seumur hidup, tetapi perkahwinan kami istimewa kerana ia telah berkembang menjadi persahabatan yang akan kekal seumur hidup.

Pada bulan Ogos, kami memutuskan untuk menamatkan perkahwinan 10 tahun atas sebab kami percaya ini adalah yang terbaik. Kami telah mendapati sebagai rakan dan ibu bapa bersama Jeanelle, kami berkongsi jenis cinta yang berbeza yang kami hargai.

Memastikan kebahagiaan Jeanelle kekal sebagai keutamaan kami, dan setakat ini, kami telah melakukan yang terbaik, Alhamdulillah.

Kasih sayang kita terhadap ibu bapa dan keluarga juga tidak berubah. Kita yakin dengan perancangan Allah, kerana Dia adalah perancang yang paling hebat.

Sepanjang dekad yang lalu, ramai yang menjadi sebahagian daripada perjalanan kami. Kami akan sentiasa menyimpan tahun-tahun itu dekat dengan hati kami.

Sokongan anda untuk #Jovianina sangat berharga, dan kami berharap anda akan terus menyokong dan menyayangi kami seperti yang anda lakukan.

Pasangan ini kekal bersahabat baik meskipun sudah berpisah.

Dalam pada itu, Jovian turut mengucapkan terima kasih atas doa dan sokongan orang ramai yang tidak pernah putus.

Terdahulu, Jovian dan Nina berkahwin pada 14 Disember 2013 di Muzim Diraja, Istana Negara Lama.

Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan pada 1 November 2017.

Sumber: Instagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*