“Jangan Sampai Mer4ngkak Di Pandang Mahsy4r Minta Maaf” – Anak Ditduh ‘Per4mpas’, Ibu Cupcake Aisyah Tampil Pertahankan

Kecoh di media sosial sekarang ini mengenai dakwaan mengatakan pempengaruh & YouTuber yang dikenali sebagai, Cupcake Aisyah ‘men!kam belakang’ kawan baiknya, Kasih Iris Leona.

Barangkali sedar dengan tohmahan yang diterima oleh Aisyah, sebagai ibu, Sue Razip tampil bersuara demi pertahankan anak perempuannya daripada terus-menerus dipersalahkan.

Ibu tak diam diri

Jangan sampai merangkak di Padang Mahsyar minta maaf..

Kata Sue dalam salah satu status Instagram Story yang dibuat, setiap cerita mempunyai dua ‘side’ dan jangan terlalu cepat salahkan satu pihak sahaja.

‘Like mother like daughter’

Dalam pada itu, Sue turut memuat naik tangkap layar komen-komen netizen yang berkata ‘mana tak tumpah kuah kalau tak ke nasi’, seolah-olah mahu berkata Aisyah jadi seperti itu kerana sifat ibunya sendiri.

cupcake aisyah

Biarpun tervk dikec4m netizen, wanita terbabit meluahkan rasa syukur atas ujian yang sedang dihadapi oleh keluarganya sekarang ini dan memberi pesanan kepada netizen untuk tidak berlebihan tunding jari pada orang lain.

Kenal semua rakan Cupcake Aisyah

Tambahan lagi, dia nafi bahawa dirinya support anak membuat hal-hal terkvtuk seperti itu tetapi disebabkan dia terlalu mengenali Aisyah dan orang sekelilingnya, sama ada yang toxic ataupun g!la ‘glamour’, jadi Sue tahu YouTuber itu tidak bersalah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*