“Isteri Dia Tak Bagi Shooting” – Ellie Suriaty B0ngkar Rahs!a, Rupanya Isteri Aman Graseka Yang Hantar Mesej Pada Rakan Artis?

Baru-baru ini, nama pelakon 90-an iaitu Aman Graseka dikatakan terdesak mahu dapatkan bantuan daripada rakan artis susulan sudah tidak ada tawaran berlakon lagi.

Disebabkan berita ini sudah meraih perhatian banyak media, pelakon hebat Ellie Suriaty tampil mendedahkan bahawa ‘kerja’ meminta bantuan daripada rakan artis ini adalah isteri Aman sendiri.

Kata Ellie, sebelum ini pernah saja dia cuba menghubungi Aman tetapi isterinya banyak berdalih dan tidak benarkan Ellie bercakap dengan aktor terbabit.

Ellie Suriaty dedahkan ‘rahsia’

ellie suriaty

Tambahan aktres itu lagi, bukan saja dirinya yang lalui hal ini, malah rakan selebriti-selebriti yang lain juga lalui hal sama.

Dakwa Ellie, isteri Aman telah menghalangnya untuk terima tawaran berlakon, biarpun tawaran yang diberikan untuk pelakon itu banyak.

Dalam pada itu, wanita itu turut menyuruh suaminya melakukan pekerjaan menghantar barang sahaja.

Isteri larang Aman berlakon

ellie suriaty

Pelakon filem tersebut tidak menafikan bahawa Aman Graseka merupakan pelakon hebat dan seseorang yang profesional.

Nasihat isteri Aman

Ellie Suriaty turut sempat meninggalkan nasihat buat isteri Aman agar membenarkan pelakon itu kembali dalam industri seni untuk mencari rezeki.

ellie suriaty

Sumber; Instagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*