Fathia Latiff Buat H4l, Muat Naik Gambar Waktu ‘Couple’ Dengan Aiman Hakim Ridza

 

Pelakon, Fathia Latiff sebelum ini meraih perhatian netizen selepas dilihat mengeluarkan kenyataan berbaur h!naan terhadap pelakon, Zahirah Macwilson.

Terbaharu, pelakon filem ‘Darah Panas’ sekali lagi mencuri perhatian apabila dilihat sengaja memanaskan lagi kontroversi yang sedang menjadi sebutan warganet.

‘Throwback’ gambar couple

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fathia – ファティヤ (@fatiyalatiff)


Mana taknya, Fathia dilihat memuat naik gambar bersama Aiman yang ketika itu merupakan teman lelaki kepadanya di Instagram (IG).

Lebih parah, pelakon berusia 36 tahun tersebut turut mendakwa pelakon yang kini bakal menimang cahaya mata kedua itu masih mencintainya.

“Maaf ye bik.” Tulis Fatiya ringkas.

Bukan itu sahaja, Fathia turut memuat naik keratan akhbar beberapa tahun lalu memaparkan gambar Aiman yang bertajuk ‘Masih Sayang Fathia’.

Walau bagaimanapun, Fathia dilihat menutup ruangan komen daripada wargamaya media sosial.

Terdahulu, Aiman dan Zahirah menjadi bualan hangat wargamaya selepas nama mereka berdua dipetik oleh pelakon, Fathia Latiff menerusi satu sesi siaran langsung yang dilakukannya.

Menerusi potongan video yang tular, Fathia mendakwa dirinya lebih cantik jika hendak dibandingkan dengan Zahirah. Malah, dia turut menyamakan wajah Zahirah seperti seorang pembantu rumah (bib!k).

Bukan itu sahaja, pelakon yang popular dengan drama ‘Ariana Rose’ itu juga memaklumkan bahawa dia bersyukur tidak dijodohkan dengan Aiman yang dianggap tidak mempunyai kewangan yang kukuh.

Sumber: Instagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Oh bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*