“Just Married” – Netizen R4gu Fathia Sudah Kahwin, Jejaka Dalam Foto T4k Kacak Macam Digambarkan

SETIAP hari ada sahaja perkara dicetuskan Fathia Latiff di media sosial sehingga ada menganggap pelakon itu sengaja mencetuskan kontroversi bagi menaikkan kembali namanya yang sudah tenggelam.

Terbaharu Fathia berkongsi pula gambar bersama seorang jejaka dengan kapsyen ‘just married’ atau sudah berkahwin di Instagram miliknya yang menimbulkan tanda tanya netizen.

Ada yang teruja dengan perkhabaran itu namun ada pula merasakan gambar memperlihatkan Fathia dipeluk lelaki berkenaan daripada arah belakang hanya sekadar gimik demi meraih perhatian.

Malah ada bertanya sama ada lelaki berkenaan adalah teman lelakinya yang didakwa lebih kacak berbanding aktor Aiman Hakim Ridza sebelum ini.

Screenshot 2024-01-16 113225

Fathia masih belum keluarkan kenyataan rasmi tentang status dirinya sama ada masih solo atau sudah berkahwin.

Ramai berpendapat individu dalam foto itu adalah lelaki rambang ditemui Fathia yang sedang bercuti di Jepun kerana wajah jejaka itu tidak mencerminkan bayangan diberikan tentang kekasihnya.

“Dengan anak Jepun manalah dia ambil gambar ini?

“Tak handsome pun macam Fathia cakap sebelum ini? Biar betul Fathia sudah kahwin?

“Entah lelaki mana dia jumpa dan ambil gambar demi sebuah content tapi kalau benar sudah berkahwin Alhamdulillah,” antara komen netizen.

Sementara itu, ramai masih bersangka baik terhadap Fathia dan berharap pelakon itu mendapatkan bantuan kerana merasakan dia mempunyai masalah kesihatan mental.

Malah ramai berasa kasihan dengan Fathia yang terpaksa menanggung ujian berat dan mendoakan agar urusannya dipermudahkan.

“Dia perlukan pertolongan tapi susah sebab dia sendiri tidak mahu sedar. Beratnya ujian Allah bagi pada dia.

2491344

Fathia semakin kerap berkongsi cerita di live Instagram dan TikToknya.

“Sekarang kita kena faham keadaan dia macam mana, kita yang waras ini doakan yang terbaik sahaja,” komen netizen lain.

Sejak seminggu lalu nama Fathiya atau Nur Fatiya Abdul Latiff, 37, menjadi bualan hangat apabila dia kerap berkongsi luahan dan pendapat di media sosial yang mengundang kontroversi.

Selain menyamakan pelakon Zahirah MacWilson sebagai pembantu rumah, dia turut ‘berp3rang’ dengan bekas teman baiknya iaitu Zarina Anjoulie.

Terbaharu, dia mendakwa suami kepada Datin Seri Heliza Helmi iaitu Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman gagal menyiapkan rumah miliknya.

Lihat Posting di bawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fathia (@fatiyalatiff)

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*