Pernah Viral Czer 2X Dalam Masa 11 Bulan, Kini Bercer4i Diduakan Suami

 

Nama pasangan TikTokers iaitu Venny dan suaminya, Akash Elahi pernah menjadi perhatian ramai susulan tular kisah wanita itu disahkan hamil anak kedua selepas empat bulan melahirkan cahaya mata pertamanya melalui kaedah czer.

Namun baru-baru ini, timbul pula satu isu yang kurang enak didengar apabila pasangan romantis itu didakwa sudah bercerai dan membawa haluan masing-masing. Venny sebelum ini pernah memuat naik di IG Story menunjukkan satu dokumen cerai yang telah ditandatanganinya. Malah, wanita itu turut mendakwa punca keretakan rumah tangga mereka adalah disebabkan si suami bermain kayu tiga.

Sekarang aku sudah cerai, bangga, kan kamu? Silakan, anda nak mendekat pun takpe

Namun dakwaan itu disangkal oleh Akash malah lelaki itu menyifatkan apa yang berlaku adalah disebabkan sikap Venny sendiri yang kasar, tidak bertanggungjawab dan terlalu sibuk dengan urusan sendiri sehingga mengabaikan anak-anak.

Saya selalu minta maaf untuk jaga hubungan, tapi Venny tidak pernah minta maaf

Semakin saya nasihat, semakin dia keluarkan kata-kata kasar

Tidak terhenti di situ, Akash juga mendakwa dia sering dikasari oleh Venny di rumah mahupun di tempat awam termasuk wajahnya diludah. Venny juga dikatakan sering keluar rumah selama berhari-hari setiap kali berlakunya perselisihan faham antara mereka.

Akash akui dia sudah cuba sedaya upaya untuk mendidik Venny menjadi seorang ibu dan isteri yang lebih baik namun gagal. Dan kini Akash akui sudah hilang kesabaran dan membuat keputusan untuk berpisah. Bagaimanapun, Akash berkata dia akan mengambil sepenuh tanggungjawab dalam menjaga keperluan dan kebajikan anak-anak dan bekas isterinya itu meskipun mereka sudah berpisah.

Akash, Venny cerai

@shaaalloh

sllm siang,, entar doa siapa entah karma ato apapun itu kita cuman bisa mengambil pelajaran dan hikmah ny smoga yg trbaik#akashelahi

♬ suara asli – INISIAL- RP – inisial.rp

Sumber: Pop Grid

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*