“Tak Apalah Kalau Gemvk, Bukan Senang Nak Dapatkan Seorang Anak” – Madammu K0rban RM400,000 Demi Zuriat

 

Demi seorang cahaya mata, usahawan jelita Madammu sanggup mengorbankan apa sahaja termasuk wang, masa dan fizikalnya.

Menerusi sesi siaran langsung di TikTok, salah seorang warganet telah men!nggalkan komen berbaur negatif tentang bentuk badan Madammu yang dikatakan sudah berubah dan gemuk.

Tidak cepat melatah, Madammu atau nama sebenarnya Eriyca Baiduri berkata dia sama sekali tidak kisah jika berat badannya naik kerana hamil dan melahirkan anak lelakinya, Ahmad Kayden.

Tak apa lah kalau saya gemuk macam ni sebab saya melahirkan seorang baby, saya okay. Sebab saya nak dapatkan seorang baby pun bukan senang.

Menurut Madammu, dia melalui proses yang tidak sama seperti wanita-wanita lain untuk mendapatkan zuriat selain banyak pengorbanan yang telah dilakukan demi anak yang tersayang.

Saya habiskan RM200,000 untuk seorang baby, itu belum lagi dia punya perbelanjaan. Perbelanjaan bilik dia sahaja RM200,000.. dah jadi RM400,000.

Bukan duit sahaja, air mata, masa tidur..saya korbankan untuk dapat baby tu. Jadi kalau saya gemuk macam ni apa salahnya?

Kasihnya ibu

@nzu9294

Kalau macam madam gemuk & tak lawa.. saya ni apa 😅 #noir #madammunoir #ladyofnoirmalaysia

♬ original sound – Nzu94 – Nzu94

Sekadar info, Madammu mendirikan rumah tangga bersama suaminya Azri pada tahun 2015 yang telah memiliki tiga cahaya mata iaitu Zahara, Qally dan Ahmadhi hasil perkahwinan terdahulu.

Pada 9 Jun lalu, Madammu selamat melahirkan anak pertamanya di sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur secara pembedahan.

Sumber: TikTok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*