Teman Lelaki Bella Rupanya Pernah Ke ‘Carwash’, Cuci Sendiri Kereta Kot0r & Penuh Tan4h – “Dia Nampak Gelisah, Kelam Kabut”

Keputusan ujian DNA yang dijalankan terhadap r4ngka manusia yang dijumpai di rumah terbiar di Kampung Batu 7, Tongkang Pecah, Batu Pahat disahkan milik Bella yang hilang sejak Disember lepas.

Bella atau Mila Sharmila Samsusah merupakan ibu tunggal yang berusia 32 tahun dan dilaporkan hilang selepas keluar ke dobi bersama teman lelakinya.

Teman lelaki ditduh membvnuh

Hari ini, teman lelaki Bella,  Mohammad Haikal Mahfuz dihadapkan di Mahkamah Majistret Batu Pahat atas pertvduhan membnuh.

kes bunuh bella

Mengikut kertas pertuduhan, tertuduh didakwa membnuh m4ngsa antara jam 11 malam pada 14 Disember lalu hingga jam 5.30 pagi hari berikutnya.

Pertuduhan dibacakan mengikut Seksyen 302 Kanun Kes3ksaan yang memperuntukkan hukvman m4ti jika disabit bersalah.

Pernah ke carwash cuci kereta kotor

Satu video tular di TikTok, iaitu liputan program 999 di TV3 mendedahkan tertvduh pernah ke sebuah pusat mencuci kereta pada hari Jumaat, sehari selepas Bella dilaporkan hilang.

Tertvduh berusia 24 tahun itu turut meminta bantuan dua pekerja di situ yang merupakan rakannya untuk mencuci namun salah seorang berkata bahagian dalam kereta agak kotor dan mempunyai kesan lumpur serta tanah yang banyak.

kes bunuh bella

Sedangkan tertvduh yang pernah bekerja di pusat mencuci kereta itu dikatakan seorang yang sangat menjaga kebersihan keretanya.

Tertvduh juga dikatakan nampak gelisah dan seperti terburu-buru untuk beredar daripada lokasi selepas kereta sudah siap dicuci.

Memang jenis jaga kereta betul-betul. Kereta dia jarang kotor. (Lepas cuci) Dia ambil kunci, takde cakap banyak, terus jalan. Masa tu dia memang kelam kabut, nampak tak tenang, resah gelisah.

@areesyakhalim

Rangka Manusia Sah Milik Bella. #999tv3 #tv3malaysia #999 #fypシ #tv3

♬ original sound – Areesya Khalim 999 – Areesya Khalim 999

Sumber: Tiktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*