“Selalu Disond0lkan, Sekarang Ramai Peny0nd0l Tau” – Video Bella Astillah Ini Raih Perhatian Ramai

Perkongsian jenama Inayah Beauty di TikTok memaparkan Bella yang berkongsi tentang watak dilakonkannya dalam sebuah drama telah meraih perhatian warganet.

Bawa watak penyondol

Menerusi rakaman itu, Bella (ketika waktu itu) berkata dia sedang dalam penggambaran sebuah drama di mana dia perlu membawa watak seorang perampas.

Kongsi aktres berusia 29 tahun itu lagi watak perampas yang dilakonkan tersebut bukan yang biasa-biasa kerana dia ‘menyondol’ abang iparnya sendiri.

 

Jadi penyondol pula kali ni, selalu disondolkan. Sekarang ramai penyondol tau, takut.

@inayahbeautytrading

Tak sabar nak tengok bella belakon🤭 #bellaastillah #aliffaziz #fyp #berryfull #gattox #fypシ #fypage #fypシ゚viral #fypdongggggggg #fyppppppppppppppppppppppp #fypp #fypdongggggggg #fypgakni #fypdong #fypgakni #fypindo #tiktokindo #indo #tiktoksukma #bellaastillah #aliffaziz #ruhainies #sembangentertainment #foryoupage #foryoupageofficiall #shouldbeme #tiktokavatar #Makanlokal #10Bersama #makeup #beauty #founder #founderinayahbeauty #TikTokShopBazarRamadan2024 #tiktokshop

♬ Common Geese – DJ BAI

Bagaimanapun, semalam Bella dikatakan sudah menarik diri daripada drama bertajuk ‘Terjerat’ di mana suaminya, Aliff Aziz dan Ruhainies turut berlakon sama.

Bini dah cantik, curang jugak

Dalam pada itu, rata-ratanya memberi komen mengkritik Aliff Aziz kerana dianggap tidak cukup bersyukur mempunyai isteri yang cantik dan menghargai Bella.

Segelintir individu berasa kasihan dengan Bella apabila dia berkata tentang sering dirampas, memberi gambaran tentang rumah tangganya.

Sumber: Tiktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://beautifulnara.com/

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*