“Ambil Anak Dara Orang Lepastu..” – Netizen Mahu Aslam Tampil Mohon Maaf, Kasihan Lihat Abby Abadi T4nggung Beb4n

Masih diperkatakan sehingga ke hari ini, isu melibatkan anak kepada pelakon Abby Abadi dan Norman Hakim iaitu Marissa Aslam yang bernikah dengan seorang lelaki bergelar suami orang di Songkhla, Thailand.

Perkahwinan tanpa restu ibu bapa itu pastinya menjadi sorotan apatah lagi Abby Abadi secara terbuka ada berkongsi mengenainya di media sosial.

Namun, perkongsian atau luahan isi hati pelakon itu mengenai keterlanjuran anaknya telah mengundang pelbagai reaksi dalam kalangan netizen dan bekas suami Abby, pelakon Norman Hakim ada menegur tindakan aktres itu yang dikatakan seolah membuka pekung sendiri.

@sangkucing

Kuatnya hati seorang ibu. Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. #abbyabadi #normanhakim #marissadania #marissadaniahakim #aslam #ibudananak

♬ Sangkar Derita – Haqiem Rusli

Ramai netizen tampil meluahkan rasa simpati terhadap Abby Abadi yang dilihat terpaksa menanggung segala kecaman dan menjawab segala spekulasi melibatkan anaknya, Marissa.

Ada juga netizen yang menuntut lelaki di sebalik isu perkahwinan ‘senyap-senyap’ iaitu Aslam untuk tampil memohon maaf di atas segala kekecohan yang berlaku.

Kata netizen, tidak adil untuk keluarga pihak perempuan terutamanya si ibu Marissa menghadapi segala kekusutan seorang diri.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Beautifulnaara

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*