Puteri Sarah Dah Tahu Tempat Kerja & Nombor Telefon Lelaki Mul0t ‘Celup4r’ – ‘Kau Ingat Deactive, Kes Tutup?’

Pelakon Puteri Sarah memaklumkan dia sudah berjaya menjejaki lokasi tempat kerja individu yang dikenali sebagai Afiq Azni yang sebelum ini mengeluarkan kata-kata hinaan terhadapnya.

Berjaya dapat nombor telefon

Menerusi ciapan di platform X, Sarah atau nama lengkapnya Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, 39, berkata dia juga berjaya mendapatkan nombor telefon bimbit individu tersebut.

Mamat Afiq ini mesti tak pernah kena apa-apa kan. Sebab itu kurang ajar setiap masa dan dia ingat terlepas. Dekat dalam media sosial sahaja berani.

Dah tahu tempat kerja dia dan dah ada nombor telefon pun. Ramai sakit hati dengan kau ni. Kau ingat deactive, kes tutup?

Sementara itu, menerusi satu lagi hantaran di entri sama, ibu kepada dua cahaya mata itu berharap individu terbabit dibuang dari tempat kerjanya sebagai penghantar makanan.

Dengar kata tengah training. Tolong buat staff toksik begini. Since kalian (majikan) pun dah tahu perkara ini viral.

Terdahulu, seorang individu dikenali sebagai Afiq Azni meninggalkan komen berbentuk hinaan pada sebuah hantaran di Instagram Puteri Sarah dengan menggelar dia dan aktres, Bella Astillah sebagai ‘geng secondhand’.

Berang dengan komen tersebut, Sarah berkata dia nekad untuk mengambil tindakan undang-undang.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : X

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*