Erma Fatima Tidak Tol4k Akan Bekerjasama Dengan Aliff Aziz & Ruhainies – ‘Bakat & Mas4lah Peribadi Tiada Kena Mengena’

Pengarah dan penerbit, Erma Fatima tidak menolak kemungkinan akan bekerjasama dengan pelakon Ruhainies dan Aliff Aziz pada masa akan datang meskipun dua selebriti itu terpalit dengan kontroversi panas.

Kerja dengan Aliff & Ruhainies

Menurut Erma atau nama lengkapnya Fatimah Rahmad Ali, 56, dia tidak mencampur aduk antara masalah peribadi dengan bakat yang dimiliki oleh seseorang pelakon.

Untuk saya bakat dan masalah peribadi tiada kena mengena. Untuk bekerjasama dengan mereka (Aliff dan Ruhainies) pada masa akan datang tiada masalah.

Berkemungkinan bekerjasama dengan mereka itu boleh sahaja berlaku.

Erma berkata demikian ketika disoal mengenai tindakan segelintir penerbit yang ingin memboikot dua selebriti tersebut selepas nama mereka terpalit dengan kontroversi dan isu ditangkap berkhalwat.

Terdahulu, Erma dikecam netizen selepas dia mengeluarkan kenyataan yang meminta wanita bernama Sarah Yasmine untuk berhenti membuka aib selebriti tanah air.

Malah, kakak kepada pelakon Umie Aida itu turut meminta wanita yang mengaku kekasih gelap kepada Aliff Aziz itu untuk ‘berambus’ dari Malaysia.

Pun begitu, kata Erma dia tidak kesah dikecam, sebaliknya hanya ingin memperjuangkan hak dan membela nasib penggiat seni tanah air daripada terus ‘dilondehkan’ oleh Sarah Yasmine.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Oh Bulan

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*