Si kecik terlelap masa bergambar, gelagat senyum cuit hati wargamaya

Sebut sahaja tentang kucing, siapa yang tidak kenal dengan sifatnya yang manja terutama terhadap pemilik dan yang lebih membuatkan haiwan ini sangat disenangi ramai juga kerana kecomelannya mencuit hati.

Seperti mana yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok ini juga menunjukkan kecomelan si kecik yang diberi nama Si Kopi.

Pastinya ramai sudah biasa melihat telatah nakal, merajuk si comel ini namun sungguh rare pula perkongsian atas nama Nurshaliza ini kerana apa yang dikongsikan sangat menarik perhatian wargamaya dengan keistimewaan kucing miliknya itu.

Kecik

Malah ujarnya juga bahawa dia juga merasakan si kecik ini sangat comel kerana boleh pula terlelap ketika bersama sedang mengambil gambar.

Tulisnya dalam video bahawa pada bahagian akhir rakaman yang dikongsikan itu apabila si comel miliknya itu senyum sendiri selepas terkantoi terlelap ketika bergambar. Alahai sangat comel!

Sementara itu, diruangan komen pemilik kucing comel itu mendapat pelbagai reaksi wargamaya yang bukan sahaja tercuit hati melihat gelagatnya tersenyum malah cukup merasakan kecomelan haiwan terbabit yang begitu jelas kelihatan dalam video tersebut.

“Rugi sape yang tak suke kucing kan, dahla cute”

Kecik

“Elelele cute”

IMG_20210503_002530IMG_20210503_002554

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*