Aliff Syukri Sedlh Tengok Bangunan Dibeli ‘Kosong’ “Nasib Baik Saya Femes Boleh Niaga Online.”

Ahli perniagaan yang juga pengasas kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri menzahirkan rasa sedih mengenangkan sebuah bangunan yang dibeli kini sudah dikosongkan.

Sambil bertanya sampai bila fasa pande.mlk ini akan berakhir, bintang filem Badang itu turut memohon doa agar terus dikurniakan kekuatan dalam meneruskan perniagaan.

“Says sed.ih dan pilv melihat bangunan yang dibeli ini kosong. Dahulunya ceria penuh dengan gelak tawa dan happy tetapi benda ini hanya tinggal kenangan.

“Bila rasanya nak berakhir C0vldl9 ni? Ya Allah Ya Tuhanku Engkau kuatkan lah semangat aku untuk teruskan perniagaan ini. Bila saya melihat banyak syarikat-syarikat gergasi International yang ling.kup dan tutup gara-gara C0vldl9,” tulisnya.

Dia pada masa sama turut berdoa moga rezeki yang diraihnya itu mampu dikongsi bersama orang lain.

“Semoga company saya dipelihara dan masih kuat bertahan. Semoga dengan rezeki ini boleh saya membantu bangsa rakyat, agama dan jugs memberi bantuan kepada yang memerlukan.

“Amin Amin Ya Rabalamin…nasib baik sy femes boleh niaga online,” katanya yang turut mahu berkongsi mengenai dunia perniagaan kepada mereka yang berminat.

Jutawan kosmetik terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri, meluahkan rasa sedih dan rindu untuk kembali bebas semula seperti sedia kala sebelum negara dilanda wbak pan.demlk Cvidl9.

Menerusi perkongsian di entri Instagram Aliff, dia juga melu.ahkan rasa gembira jika hasratnya hanya dapat membeli belah di Pavillion Kuala Lumpur, walaupun tdak dapat melancong ke luar negara.

Tambahnya lagi, dia menda.kwa sudah tdak sanggup untuk menunggu semua sektor kembali beroperasi yang dijangka pada hujung tahun ini.

“Bila boleh bebas macam dulu. Tidak dapat pergi luar negara, dapat membeli belah pun saya sudah gembira.

“Ini rumah saya dekat pusat beli belah ternama, nak pergi ke sana pun tutup. Rasa tak sanggup nak tunggu bulan Oktober, lamanya. Kenapa boleh jadi macam ini Malaysia?” luahnya.

Menerusi tinjauan di komen tersebut, rata-rata warganet meminta supaya Aliff bersabar untuk merealisasikan hasratnya tersebut.

“Orang dekat Palestin nak fikir enjoy pun tak boleh Datuk. Rileks sahaja, rumah dah besar, pergilah main lari-lari dalam rumah,” tulisnya.

Sumber : utusan malaysia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :  http://trendingkini.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*