Anak Kucing Ters4ngkut Dalam Mainan, “Sian Habuk Kipas Tersekat”

Memiliki haiwan peliharaan seperti kucing bukan sahaja dapat menemani hari yang sunyi, malah dapat juga berkongsi rasa dan kasih sayang dengan mereka. Apatah lagi bila seseorang itu mempunyai lebih dari seekor kucing di rumahnya.

Memang boleh jadi riuh rumah dengan telatah haiwan kesayangan ramai ini. Sudahlah comel, bijak dan ada pelbagai ragam pula membuatkan si bulus ini menjadi pilihan ramai untuk dipelihara.

Screenshot at Aug 15 11-07-29

Satu video yang memaparkan gelagat seekor anak kucing ini telah mencuri perhatian ramai. Dalam rakaman tersebut kelihatan kepala anak kucing berbulu kelabu ini tesangkut dalam mainan. Nampaknya anak si comel ini agak kelam-kabut untuk mengeluarkan kepalanya membuatkan ia lebih tersekat.

Namun apa yang lebih mencuri perhatian ramai adalah si perakam pada awalnya hanya mentertawakan gelagat anak kucing tersangkut dalam mainan itu. Berikut adalah rakaman telatah anak si comel ini:

Mujur akhirnya si perakam tolong selamatkan juga anak kucing tersebut. Perkongsian rakaman anak kucing tersangkut dalam mainan ini telah meraih lebih 300 ribu tontonan dan 54 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Naya punya kes. Tajuk utama anak kucing tersekat di toy akib4t kebuasan nya sendiri”

anak kucing tersekat 3

“Lagi lucu yang tulang gelak tu. Baru si habuk ni lucu”

anak kucing tersekat 2

“Tak tau nak cakap apa…Kecik2 camni dah buas tak tau la besaq camna”

anak kucing tersekat 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*