Lelaki Buat Magik Masa Tonton TV, “Jadi Dia Buat Ekk Haha”

Sejak akhir-akhir ini pelbagai video kreatif dan menarik dapat dilihat dikongsikan di sosial media. Ini kerana ramai yang duduk di rumah dan mula mengisi masa mereka dengan menghasilkan pelbagai video menarik untuk hiburan sendiri dan juga pengikut di sosial media mereka.

Terbaharu seorang lelaki ini menjadi popular selepas videonya seakan berinteraksi dengan apa yang berlaku dalam rancangan TV. Dalam salah satu video yang menjadi bualan ramai, lelaki ini menghulurkan tisu kepada individu di dalam TV yang sedang kesed1han.

Tinjauan di akaun TikTok dengan nama akaun @thetimingwizard ini juga dapat dilihat banyak lagi video kreatif yang dihasilkannya. Lelaki ini menjadi tumpuan ramai kerana dikatakan masa di berinteraksi itu seakan kena dengan apa yang berlaku di dalam rancangan di televisyen. Berikut adalah video lain yang dihasilkan lelaki ini:

Ada-ada sahaja idea lelaki ini! Malah salah satu video kreatif lelaki buat magik ini turut dikongsikan semula oleh selebriti tempatan, Hairul Azreen. Perkongsian ini telah meraih lebih 500 ribu tontonan.

Di ruangan komen, rata-rata warganet terhibur menyaksikan lelaki buat magik masa tonton TV ini seperti berikut:

“Ada juga hiburan time2 macam ni”

buat magic rancangan TV 3

“Jadi sungguh dia ni buat hahaha”

buat magic rancangan TV 2

“Jadi dia buat ekk haha”

buat magic rancangan TV 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*