[VIDEO] Kongsi Beberapa Jenis Kucing Lepak, “Part Last Tu Tak Leh Tahan”

Buat peminat kucing, siapa sahaja yang tidak geram bila menyaksikan pelbagai telatah si comel ini bila video dikongsikan di sosial media. Biarpun sudah memiliki haiwan comel ini di rumah, tapi tetaplah ger4m dengan kucing peliharaan orang lain.

Manakan tidak selain fizikal haiwan ini yang comel, kucing juga memiliki beberapa keistimewaannya yang tersendiri. Salah satu rakaman dari pengguna TikTok dengan nama akaun @nekoyodabobo ini telah mencvri perhatian ramai.

Screenshot at Aug 18 10-13-08

Pengguna TikTok ini sering berkongsikan video haiwan peliharaannya menerusi aplikasi tersebut. Video yang telah meraih perhatian ramai itu adalah pemiliknya kongsi beberapa jenis kucing lepak di dalam rumah.

Dalam rakaman tersebut ada beberapa yang dikongsikan iaitu kucing lepak spiderman dimana haiwan ini jenis suka bersantai di bumbung rumah mereka. Kedua adalah kucing lepak olimpik, lepak pengantin dengan gaya sopan dan terakhir sekali lepak set4n.

Berikut adalah rakaman lelaki kongsi beberapa jenis kucing lepak tersebut:

Antara empat jenis lepak ini yang paling mencuri perhatian ramai adalah lepak setan. Betul-betul nampak bersantai gaya kucing ini. Apa-apa pun video ini hanyalah untuk hiburan semata-mata ya. Perkongsian rakaman ini telah meraih lebih 200 ribu tontonan dan 18 ribu likes.

Rata-rata warganet terhibur dengan perkongsian ini dan meninggalkan reaksi mereka mengenainya di ruangan komen seperti berikut:

“Yang terakhir tu die macam bersenam”

Jenis Kucing Lepak 3

“Hahaha lawak yang lepak set4n tu. Apa pun comel je kucing”

Jenis Kucing Lepak 2

“Part last tu tak leh nak tahan gelak”

Jenis Kucing Lepak 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*