Ramai Ger4m Tonton Jebat Jayden Menyanyi Dengan Pelatnya, “Bila Nak Habis Ni Sayang Oi”

Salah seorang anak selebriti yang sering mendapat perhatian ramai, Jebat Jayden ini sememangnya cukup comel. Telatahnya yang bersahaja bila dirakam membuatkan warganet ger4m dengannya. Merupakan anak kepada seorang pelakon Sharnaaz Ahmad, Jebat juga adalah anak saudara kepada selebriti jelita, Neelofa.

Malah baru-baru ini satu rakaman yang memaparkan Jebat Jayden menyanyi lagu Bangau Oh Bangau telah mencvri perhatian ramai. Lagu popular kanak-kanak ini dinyanyikan oleh si cilik ini dengan lirik dan lagu gaya tersendiri.

Keletahnya menyanyikan lagu ini dengan sebutan pelat dan lirik sesuka hati membuatkan ramai terhibur. Berikut adalah rakaman Jebat Jayden menyanyi dengan penuh perasaan yang dikongsikan menerusi laman Instagram bapanya, Sharnaaz Ahmad:

Amboi Jebat, pandai menyanyi ya! Seronok tengok anak kecil ini yang sentiasa gembira dengan caranya tersendiri. Biarpun pelat tapi masih boleh faham apa yang cuba disampaikannya.


Apa-apa pun perkongsian rakaman ini telah meraih lebih 670 ribu tontonan dan 139 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur menyaksikan telatah Jebat menyanyi ini dan meninggalkan reaksi mereka mengenai rakaman tersebut di ruangan komen seperti berikut:

“Bila nak habis ni sayang oii”

Jebat Jayden Menyanyi 3

“Hahahaha kenapa katak panggil baby plak haduhhh kiyut nau”

Jebat Jayden Menyanyi 2

“Uyau oo uyauu kenapa engkau kuyus”

Jebat Jayden Menyanyi 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*