“Setiap Kali Bertemu Subuh, Ingatan Kuat Untuk You…” – Alyah Rindu, Kenang Kenangan Manis Bersama Siti Sarah

Penyanyi Datin Alyah meluahkan rasa rindu terhadap rakan industri, Allahy4rhamah Siti Sarah yang pergi menghadap Ilahi baru-baru ini.

Menurut Alyah, dia seringkali teringat akan arwah setiap kali menjelang subuh kerana penyanyi lagu Kesetiaan itu sering membalas mesejnya sekitar waktu itu.

“I miss you babe, setiap kali bertemu subuh ingatan I sangat kuat untuk You sebab You selalu balas mesej I dalam waktu ini.

“Subuh ini I saja menunggu mesej dibalas dari You sendirian, I selalu doa untuk You, I tahu You dah berada di tempat yang indah babe.

“Al-Fatihah buatmu Sarah,” coretnya di Instagram.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alyah Abu Hasan (@alyah81)


Tambah Alyah, dia tidak akan melupakan Sarah sebagaimana dia tidak lupa akan anggota keluarga yang juga telah men1nggal dunia.

“Macam mana aku tak pernah lupakan arw4h Apak, arw4h Abang Long, arw4h Md Nor, macam itu juga dengan kau Sarah, korang sentiasa ada dalam hati ini,” tambahnya di ruangan kapsyen.

Terdahulu, Siti Sarah bert4rung ny4wa akib4t COV1D-19 di Unit Raw4tan R4pi (1CU), Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) dan menghembuskan nafas terakhir pada jam 5.13 pagi, 9 Ogos 2021.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://gempak.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*