“Ta!ko Tiktok Dah Sampai..”- Peminat Teruja Jep Ada Tiktok, Baru 4 Hari Followers Cecah 139K

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh pelawak terkenal iaitu Jep Sepahtu berkenaan kehadiran di platform Titkok membuatkan ramai teruja apabila beliau memuatnaik satu klip yang ditanyakan berkenaan fyp.

Para peminat yang mula mengetahui kehadiran beliau di Tiktok melalui radio sinar itu terus mengikuti beliau di laman Tiktok sehingga followers beliau naik secara mendadak.

Mengikut sumber yang diperoleh, beliau yang akhirnya membuka akaun Tiktok dikatakan angkara Ryan Bakery yang pernah menceritakan hal Tiktok kepada beliau dan membuatkan beliau begitu teruja untuk mengkaji sendiri.

Para peminat beliau yang menyaksikan dua klip yang dimuatnaik oleh pelawak tersebut menyerbu di ruangan komen dengan menyatakan bahawa Jep merupakan Ta!ko sebenar di laman tersebut.

VIDEO;

@jeptapan

Sebenarnya semua baju boleh tuck in.. cuma berani tak berani je.

♬ One Way Ticket – Eruption

Dalam pada itu, Jep yang tidak sangka akan disambut dengan baik oleh para peminat beliau apabila membuka akaun Tiktok berasa bersyukur kerana beliau disokong dengan begitu baik sekali.

Apa apa pun para peminat berharap agar beliau dapat teus menghiburkan para peminat dengan lawak lawak yang melucukan dan dapat menjadi seorang suami dan ayah yang terbaik buat keluarga tercinta.

KOMEN NETIZEN;

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber; TIKTOK / https://sinetronmalaya.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*