[VIDEO]“Tak Tahu Pulak Dia Pandai Nyanyi, Sedap Betul Suara..” -Azad Jasmin Busking Di Bukit Bintang Nyanyi Lagu Tiara

Menerusi halaman rasmi tiktok Era.je, mereka telah berkongsi satu video mereka menyanyi basking di Bukit Bintang. Semua sedia maklum, Azad Jasmin atau lebih dikenali sebagai Pak Azad merupakan pelakon yang baik.

Sepanjang karier beliau sebagai pelakon, banyak filem serta drama lakonannya yang menjadi bualan ramai. Namun, tidak ramai yang tahu dia juga merupakan seorang penyanyi dan memiliki suara yang merdu.

Menerusi klip video tersebut, Azad membuat kejutan dengan menyanyikan lagu Tiara. Nyanyiannya itu yang sungguh merdu dan lunak itu berjaya mencuri hati netizen dan rata-rata daripada mereka tidak menyangka yang dia boleh bernyanyi dengan baik.

Tambahan lagi, memandangkan Isnin ini Deepavali, dia menyanyikan lagu tersebut dengan bahasa india membuatkan netizen terpana.

VIDEO;

@era.je

Fuhh mantap @Azad syazira roses! Macam Konsert dah eh. Macam Azad je menang ni haha. Dua bahasa kot dia nyanyi 😂 . Korang pulak rasa siapa menang Busker ERA malam ni? #BuskerERA #sharERA

♬ original sound – ERA – ERA

Sedap betul ye suara Pak Azad ni, min pun tak sangka yang dia boleh menyanyi. Mana tahu kan, silap-silap boleh masuk gegarvaganza tahun depan

KOMEN NETIZEN;

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber;Tiktok / https://sinetronmalaya.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*