[VIDEO]“Tak Sanggup Saya Tengok…”- Ur1 Bawah, Aliff Syukri Sedih Isteri Hamil Terp4ksa Berkerusi Roda 3-5 Bulan

Usahawan berkontroversi, Datuk Seri Aliff Syukri simpati dengan keadaan isterinya Datin Seri Shahida yang kini sedang hamil anak keenam dan dalam masa yang sama mengalami masalah ur1 bawah.

Aliff Syukri sedih apabila doktor menasihati Shahida perlu berehat selama tiga hingga lima bulan untuk mengelak pendar4han serta demi menjaga kesihatan ibu dan bayi dalam kandungan.

“Awak saya sedih.. doakan semuanya selamat..masa ni semua jadi kelam kabut..sepanjang perjalnan wife saya mengalami pendar4han teruk….

“Alhamdulillah doktor dah scan kata baby masih ok,denyutan j4ntung pun ok…Isteri saya kena baring je dan rest untuk 3 hingga 5 bulan sebab akan bahaya untuk ibu dan baby…sampai lah ur1 naik semula…

“Doakan semuanya dipermudahkan…,”kongsinya dalam satu kemas kini terdahulu di Instagram.

Terbaharu, Aliff memuat naik keadaan isterinya yang terp4ksa berkerusi roda.

Kata Aliff apa yang berlaku membuatkan dia lebih menghargai wanita yang bergelar isteri.

“Hargailah pengorbanan ibu melahirkan kita.. kesiankan jadi orang perempuan ni macam-macam dvgaan tak sanggup saya tengok tak boleh berjalan sampailah bersalin kalau masih tak sembuh…

“Isteri saya jadi macam ni sebab uri ke bawah sangat doktor cakap bahaya boleh pendar4han dan bahaya untuk baby dan ibu…

“Tengok kerusi roda ini teringat pula dengan arw4h nenek palong..inilah kerusi roda peninggalan yang digunakan oleh nenek saya.

“Terima kasih yang doakan untuk wife saya dan anak-anak saya..,” ujarnya.


Aliff mendirikan rumah tangga dengan bekas penyanyi nasyid, Datin Seri Shahida pada Ogos 2007.

Pasangan ini dikurniakan lima orang cahaya mata iaitu Ammaar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham, Yusoff Al Qardawy dan Raudhah Arsyiah serta seorang anak angkat.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : gempak.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*